lørdag den 26. januar 2013

For meget Alkohol


Blev vækket af min stive kammerat!


Ja.. Låg og sov som en lille bitte sniger ninja mus da min gode kammerat kom hjem efter en bytur jeg heldigvis havde sovet mig igennem.. havde ingen idé om at han var taget afsted for jeg havde jo bare sovet .. Når men min kammerats kusine kommer og banker på også kaster hun ham ind til mig og siger Din opgave er at få ham til at sove.. det skal lige siges at jeg har 40min's optagelse med ham hvor han flyver rundt i lejligheden som en der har taget noget han måske ikke skulle havde gjort (;

Nu skal vi jo til Vejle her på Fredag og jeg håber at Jyden muligvis kan nå samme tilstand så jeg kan få nogle griner video'er med ham som jeg kan smide herind (: Han er jo en lille Gorilla Homo som er til grise ..En anden ting er at vi meget gerne vil tage imod udfordringer så vi muligvis kan få lavet nogle videoer som i kan se  .. Smider et nyt oplæg på senere med en video mere
Peace Københavnren <3!!

Enjoy! :p






Ingen kommentarer:

Send en kommentar