søndag den 27. januar 2013

Hvor er Hitler!

Forberedelserne til Vejle turen er i fuldgang .. Næsten alt er på plads undtagen hvornår "jeg Københaveren" skal tage afsted og hvornår vi skal mødes i Vejle by .. DOG skal jeg lige huske at tage fat i den idiotiske jyde ved navn Mogens og rykke for de der lækre damer der skulle mødes os så vi ikke kun skal nyde Makraldes selskab! ;O .. - Idag har vi fået en ny ven med på vores skype team og han Hedder kenneth.. Kenneth blev inviteret til vores tur til Vejle med gad ikke med fordi han mente at Alkohol er farligt og at han åbenbart er for tyk.. Trist at sådan en flik fyr ikke tør mødes med sådan en flok skønne aber som os, men et og andet sted forstår jeg ham godt hvis vi tænker på hvilken nogle lyde Makralden kan lave!.. Med hensyn til vores Skype har vi ikke hørt fra Hitler i noget tid. Det skal lige siges at Hitler er en fræk blondine som er fra København af! snøft snøft.. Frøken Hitler, hvis du ser dette indslag bedes du strakt kontakte gud (; .

Hvis i gerne vil snakke med Københaveren og jyden på Skype skal i skam bare spøger om vores id eller ansøg os på Facebook "Køben vs Jyden"

Dagens Mening: Jeg syntes at Danmark spillede ligeså dårligt som et knald med en gris! Det var abeslut forfærdeligt! - Hvis i har nogle Debatter må i meget gerne smide dem inde på vores Facebook ... Citere lige at jyden har skrevet Dagens Mening da han er til grise :P ..

Dagens Joke: 
jægeren siger: lille mor skal du med på jagt i dag ? 
kone: det ved jeg ikke.
Jæger: du får 2 muligheder. gå med på jagt eller få den i røven eller munden du får 5 min til at vælge.

5 min efter

jæger: har du bestemt dig ? 
konen: ja jeg gider ikke i dag
jægeren: røven eller mund?
kone: tager den i munden i dag så

konen tager den i munden men stopper hurtigt og siger ! 
FØJ DEN SMAGER JO AF LORT ! 
jægeren: Hunden gad heller ikke med
En ny video som lovet Peace Københaveren! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar