tirsdag den 29. januar 2013

Så er det i weekenden det sker! :D

Heeeey alle sammen!

Veninden her som ham den idiotiske torsk (københavneren) og griseelskeren (jyden) som elsker dyresex som skal over at besøge snart! Griseelskeren som tænder på dyresex siger jeg lugter for neden, ha'! Han har aldrig været der, og kommer det aldrig.. Så det aner han ikke en skid om, jeg går faktisk meget op i at hygiejnen skal være i orden! Så kom igen taber :-D.

Og ham den idiotiske torsk siger jeg laver underlige lyde? Så skal I virkelig høre ham selv, når han laver de mærkeligste lyde, og de vil hellere bo på hotel end at sove ved mig, og fordi de synes det er synd for mig, får jeg en mælkesnitte. Jeg vil sgu da også hellere have en mælkesnitte end at sove med jer to, når den ene tænder på dyresex og så jeg ikke vågner af mærkelige lyder om nattenen som torsken kan lave! Og meget mere, men det tror jeg ikke jeg burde afsløre for jer, det ville være pinligt for dem ;) .

Synes lige jeg ville skrive et indlæg! <3

Her er et billede af dejlige Vejle! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar