søndag den 27. januar 2013

Smukt!

Jyden prøver rigtigt at få mig i dårligt lys med at sige at jeg lyver hva!!! Han kan tydligvis ikke holde sandheden ud men det er klart når han er mongol og hedder Mogens!..
og Jyden det var på tide vi hørte fra dig! der skulle jo en del til før du turde komme frem og vise hvor grim du er (; - Folk skal da lige vide at jyden ikke kunne finde et billede af mig da jeg ikke har nogle så derfor tog han det flotte billede som han havde postet på hans indlæg.. 
med hensyn til Jyden har denne skabning aid's og massere af syfilis.. Han pointere også at han er god med hænderne og ja det er han nok, men kun når det handler om grise da hans arbejde er at være en ussel landmand som lugter af sæd .. altså han er nu meget sød men kig lige på billedet igen og se hvor fræk han er, noget i vil tage med hjem?? nej vel (;

Og med hensyn til Hitler har jeg fundet hende over telefonen ;D så bare rolig folkens.. nu er det bare Makralden der skal en tur i bad!! Det er ligefør jeg kan lugte hende helt over på Sjælland!!!! 

Dette er hvad Jyden laver til daglig dag (; det ser da yderst hyggeligt ud hva (; han plejer nu bare at rode rundt med dem istedet for at tage billederne! Siger det bare! GAY!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar